martes, 29 de enero de 2008

¿Líos con las nuevas tecnologías?



Nunca es fácil trabajar con nuevos conceptos, pero frecuentemente se nos olvida que lo que nos parece viejo hoy, ¡fue una gran novedad algún día!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Ara entendreu la vida de l'informàtic, que sembla que l'usuari l'entengui però realment les novetats, no les entén.

Es divertit, oi?

Unknown dijo...

El video es realment genial... És un reflex perfecte del que ens costa als éssers humans adaptar-nos als canvis, alguns per senzills que siguin. Sovint, aquest fet és fruït de la nostra ignorància davant les noves tecnologies, en constant evolució. A vegades, fins i tot, no ens dona temps de familiaritzar-nos amb una novetat tecnològica que ja n'ha sortit al mercat una que és infinitament millor.

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Isaac, gracias por el link del video, es muy divertido. Yo entiendo lo que sientes como informático porque he visto el sufrimiento de los que me han enseñado algo de informática :)

marta_reolid dijo...

Ei, es molt bo aquest vídeo.
Està clar, que sempre ens resulta costos adaptar-nos als canvis, però ho hem de fer per la pròpia supervivencia.
En el cas de les noves tecnologies ens hem d'anar familiaritzant i treballant amb elles per poder servir-nos dels avantatges que ens ofereixen. Tot i que sempre hi ha canvis en tots els àmbits, ens hem d'anar reciclant, encara que ens costi lo nostre.

Anónimo dijo...

El vídeo es muy bueno! te hace reflexionar sobre las novedades y ya vemos que no es fácil, que todo requiere una adaptación y un trabajo aunque a veces no le demos importancia. Pero bueno supongo que todo son ganas, valor, horas de dedicación,etc, etc. Y con todo esto se puede aprender nuevas cosas. ¡Aunque cueste hemos de tirar para delante y no estancarnos! sobretodo como futuros profesores que somos tenemos que ir con ganas y aprender a adaptarnos y a estar abiertos a todas las nuevas propuestas, porque cada día podemos aprender cosas nuevas (si queremos, claro!)

Anónimo dijo...

Aquest vídeo fa reflexionar sobre com va canviant i evolucionant tot el que ens envolta.
Hem de tenir present que constantment ens hem d'anar reciclant, amb això vull dir, que mai ho podem saber tot i que sempre surten noves coses per aprendre.

Això ens passa i ens passarà en el món de la tecnologia.

Per aquest motiu no ens podem baixar del tren, perquè si ens despistem, cada cop estarem més lluny de la meta d'entendre i comprendre el món.

Anónimo dijo...

Aquest vídio a part de fer-me riure m'ha fet pensar en com ens és de difícil adaptarmos a tot allò que ens ve de nou.
Peró, també he vist reflexada la resignació que tenim per acceptar els canvis. I molts cops aquest és el problema que tenim per poder seguir endavant.

Rosa Ten Vallés

Maestrasdeee dijo...

Muy cómico el vídeo! pero reflexa a la perfección los "problemas" que suponen las nuevas tecnologías para aquellos que tienen el "pergamino" muy arraigado. Este buen hombre me recuerda a mi madre cuando le tengo que enseñar a descargar las fotos, a hacer textos en el word... y no te digo nada la odisea de abrir un correo y descargar un archivo adjunto... jajaja
Afortunadamente las nuevas generaciones nos adaptamos mejor a los cambios y espero que nunca nos cueste soltar una para coger otra mejor... será que al crecer con estos cambios tan bestias tenemos una mentalidad más abierta al respecto.