viernes, 30 de mayo de 2008

El Poble dels Estils Musicals

Hola tod@s,
ya sé que estáis un poco desaparecidos por la época de examen y los actos de graduación, pero estoy segura que con esto vais a volver a Tinta Fresca y, lo que es mejor, pasarlo bien. Espero que disfrutéis del video como yo he disfutado en hacerlo. He encontado este sitio, VEOH, que nos deja subir videos sin límite de tamaño o formato: una maravilha!!! Pero, a lo que vamos, los que no sóis de música,


¿Sabeis qué es una cantata?

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Janaina! MOLTÍSSIMES gràcies per este vídeo! es una passada! ets la millor!

un bessito!

júlia

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

:)

tina dijo...

Moltes GRàcies!!! Ha sigut un gran detall! m'ha agradat molt i segur que a tots també els ha agradat!!!!Moltíssimes gràcies. Obrigado!

Cristina Ollé

Sara dijo...

Janaina!gràcies!quin gran detall!m'ha fet molta il·lusió veure una altra vegada la cantata i els comentaris moooolt graciosos!

I el descobriment del programa crec que m'anirà bé en un futur pel meu blog...!gràcies!

Gràcies per la teva implicació!

Un petó!

Sara Ferrer

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Hey, noies, gràcies a vusaltres que vau presentar la cantata. M'ho vaig passar genial i m'ho torno a passar bé cada vegada que la veig. Així tindré un record d'aquet grup :)

Anónimo dijo...

Uooo!! :)

Janaina! Moltíssimes gràcies!!

Està molt xulo el vídeo!;)

Per cert, també moltes gràcies per haver vingut ahir al rectorat a compartir amb tots nosaltres aquest dia tant especial.

En definitiva:

Gràcies per tot!


Núria Borrut Rovira

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

Hola Nuria, solo me supo mal no poder estar hasta el final porque el último tren a Barcelona salia às 21:30. Estábais todas guapísimas, las canciones de Other Side muy emocionantes y vuestro encarte muy original. Por cierto, miss Tecnologias, ya tenemos una miss para Tinta Fresca :)

Marta dijo...

Quina passada Janaina!
felicitats pel super muntatge que has fet!
moltes gràcies
Marta Nus

Anónimo dijo...

Janaina!

No et preocupis, ja vam saber que havies d'anar a agafar l'últim tren i no ens podíem permetre que els deixessis perdre.

Ho de Miss Noves Tecnologies no m'ho esperava, jeje, va ser sorpresa. :)

L'any que ve seguiràs per la universitat?

Espero que et vagi tot molt bé i que tinguis un bon estiu! ;)

Núria
Miss Noves Tecnologies.

Janaina Minelli de Oliveira dijo...

És clar que seguiré per la universitat, Mss. Noves Tecnologies. I a Tinta Fresca FOREVER :)

Unknown dijo...

Uooo!!! Gràcies Janaina pel muntatge! És molt xulo!!! I gràcies també per venir a la graduació, ens va fer molta il·lusió!

Petons

esther dijo...

Gràcies Jananina!!! Que guai ha quedat el vídeo!!!!
Que tinguis unes bones vacances per Braaasssiiiiil!!!!!!
Una abraçada!!

marta_reolid dijo...

Janaina, "sous ou millor do mondo"... :) jeje, moltíssimes gràcies pel detall. M'ha agradat molt veure aquest recull de cançons amb els teus comentaris, m'ho he passat genial. Gràcies!